Comanda
telefonica

Vreti sa comandati
prin telefon?


Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12

(luni - vineri, intre 08:30-17:00)

Special pentru DVS.

PROFITATI ACUM: Doar saptamana aceasta primiti REDUCERI MASIVE 
la cele mai vandute produse Rentrop&Straton dedicate PFA-urilor:


Stimate detinator de PFA,

Va oferim un pachet extrem de util care va furnizeaza toate prevederile legislative in vigoare si exemple practice care va ajuta sa eliminati complet riscul unor erori costisitoare!

Pachetul este format din 2 dintre cele mai vandute produse Rentrop&Straton:

  • forward Optimizare fiscala PFA
  • forward Registrul de evidenta fiscala PFA
1 Optimizare fiscala PFA
Legislatia referitoare la PFA este complexa, greu de inteles si generatoare de mari probleme – lucru dovedit fara niciun dubiu de multitudinea de intrebari concrete, la obiect, sosite pe adresa Grupului nostru de consultanta.
 
Un specialist de top, consultantul in afaceri Horatiu Sasu, a avut insa rabdarea sa o analizeze cu profesionalism, rand cu rand, sa faca niste corelatii mai putin evidente intre anumite prevederi si sa identifice astfel strategii perfect legale pentru ca dvs.:
  1. sa platiti dari minime catre Stat;
  2. sa primiti bani de la Stat (da, se poate);
  3. sa pastrati in propriul buzunar cat mai mult din banii munciti de dvs.;
  4. sa stiti cu ce bunuri raspundeti (anul acesta avem o prevedere periculoasa. Daca pana acum PFA-urile isi puteau limita raspunderea, acum, printr-un artificiu, titularul PFA raspunde din nou cu averea intreaga. Din nou, prin alt artificiu legal, puteti sa evitati asta! Care este situatia la II/IF?);
  5. sa aplicati in favoarea dvs. regulile jocului privind regimul cheltuielilor deductibile;
  6. sa platiti taxe mai putine sau chiar deloc cand vine vorba despre controversatele contributii;
  7. sa jonglati in avantajul dvs. cu normele de venit;
  8. sa aplicati corect noutatile legislative… care ii incurca si pe cei mai experimentati.
Aflati acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea: Optimizare fiscala PFA!
 
Veti gasi aici exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata, care acopera absolut toate aspectele functionarii unei PFA: venituri, cheltuieli, impozite, contributii, depunerea Declaratiei unice si gestionarea relatiei cu organele de control. Tehnici. Nuante legislative salvatoare. "Portite" ascunse in textul de lege care va scapa de cosmarul fiscal!

2 Registrul de evidenta fiscala PFA
Stiti ca sunteti obligat sa completati si sa pastrati permanent la sediul dvs. Registrul de Evidenta Fiscala (REF)?
Un document in care trebuie sa treceti totalul veniturilor si totalul cheltuielilor pentru intreaga perioada de activitate desfasurata in anul fiscal precedent pana la data depunerii Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice privind venitul realizat din Romania.
 
Problema este ca, asa cum se intampla in cazul oricarei noutati legislative, si aici apar numeroase semne de intrebare:
  1. Ce categorii de contribuabili au obligatia completarii REF?
  2. Pana la ce termen trebuie completat acest Registru?
  3. Cum se evidentiaza veniturile brute si cheltuielile deductibile?
  4. Ce NU se inregistreaza in REF?
  5. Cum se pot opera modificari in Registrul de Evidenta Fiscala?
Iata de ce v-am pregatit o lucrare extrem de oportuna in acest context, o lucrare ce va ofera solutii practice si va arata cum sa va achitati cu brio de obligatia introdusa de O.M.F.P. nr. 3.254/2017: Registrul de Evidenta Fiscala PFA!
In cadrul lucrarii, regasiti exemple de completare a Registrului de Evidenta Fiscala!
 
Informatii esentiale prezentate in detaliu in lucrarea pe stick “Registrul de Evidenta Fiscala PFA”:
   Cine are obligatia completarii REF?
   Care este termenul de completare a REF?
   Ce informatii se trec in REF?
   Cum se completeaza REF?

Lucrarea va permite sa intelegeti exact prevederile legislative in vigoare, sa identificati zonele unde puteti gresi, sa gestionati totul corect sa fiti pregatit impecabil in cazul unui control ANAF!



Pret: 141 lei + 5% TVA = 148.05 lei 
redus cu 40% 
de la 235 + 5 % TVA =  246.75 lei.


 
 
Cu stima,
Codruta Tomsa
Manager de produs
Divizia Editoriala Fiscalitate
Rentrop&Straton

 

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Bifati produsele dorite:



Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.